Sbírejte mince při manévrování s lodí kolem klonů [Game Review]

Vzhledem k tomu, že Android se nyní stal nejoblíbenější mobilní platformou na planetě, není žádným překvapením, že Obchod Google Play nyní nabízí obrovský výběr her. Jako jedna z těch neplacených her ke stažení navržených tak, aby využívaly působivé schopnosti Androidu, je 15 Coins zábavná arkádová hra, která svým kreativním designem a hratelností zanechává trvalý dojem. Nechápejte mě ale špatně, pořád je to něco jako Snake z těch klasických telefonů Nokia, ale s několika vrstvami hloubky navíc. To znamená, že místo pronásledování koblihy musí hráč za 15 mincí nasbírat 15 mincí a přitom uhýbat klonům. Je to tak zábavné, jak se píše na papíře? Pojďme to zjistit!

Reme.IO je jednoduchá služba připomenutí, která funguje s vaším e-mailem

Po spuštění hry si pravděpodobně jako první všimnete, jak jednoduše vypadá. Od přistávací obrazovky až po samotnou hratelnost se vše zdá elegantní a minimální. 15 Coins vám umožňuje vybrat si ze tří nastavení obtížnosti; Snadné, střední a těžké. Nejnižší nastavení nabízí rozumnou hratelnost pro nováčka mezi námi, zatímco střední je dostatečně rychlé, aby nabídlo náročný zážitek každému, kdo občas zkouší arkádové hry. Ale je to tvrdé prostředí hry, kde jsou věci směšně nemilosrdné.

Po zadání úrovně obtížnosti si také musíte vybrat typ ovládání podle svého výběru mezi Tilt nebo Touch. I když jsem zjistil, že typ Touch je efektivnější, obě ovládací schémata poskytují solidní herní zážitek, jakmile to pochopíte.

Jak zobrazit, skrýt nebo změnit velikost miniatur snímků v PowerPointu

Základní herní mechanismus 15 mincí se skládá ze sbírání celkem 15 mincí tak rychle, jak jen můžete. I když nemáte žádný časový limit, čím rychleji budete sbírat mince, tím méně budete potřebovat, abyste se vyhnuli těmto smrtícím klonům.

Hráči mohou ovládat malou loď, která neustále pluje vpřed a vše, co potřebují, je pohybovat s ní doleva a doprava, aby se vyhnuli klonům a sbírali mince. Tyto drobné, kruhové mince, které musíte sbírat, se náhodně objevují na hrací ploše. Tyto klony, což jsou v podstatě černé verze lodi, kterou ovládáte vy, jsou samozřejmě nepřátelé a při dotyku jsou velmi smrtící.

V případě, že se dostanete do kontaktu s nepřátelskou lodí, vaše loď je zničena a můžete kliknout na „Zkusit znovu“ a zkusit celou úroveň znovu.

Jak odstranit zvuk z videa před jeho sdílením na iPhone

Občas se vám také dají power-upy, které, když sesbírají, na krátkou dobu zmrazí nepřátelskou flotilu, a když jsou ve zmrazeném stavu, můžete je snadno zničit tím, že je zasáhnete svou vlastní lodí. Další zbraní, kterou máte k dispozici, je, že hrací pole nemá žádné hranice, což znamená, že když opustíte jeden konec obrazovky, budete vypadat jako protější strana.

Abych to shrnul, 15 Coins není snadné projít hrou, dokonce i v režimu snadné obtížnosti je hra docela obtížná. Ale pokud máte rádi hry, které nabízejí přiměřenou výzvu, toto velké stahování stojí za vyzkoušení.

Nainstalujte si 15 mincí z Obchodu Play