Street Racing 2 je jednoduchá závodní hra bez nesmyslu [Review]

Ach, ta vůně nového auta! Efektní řev motoru V8 a ty černé gumové skvrny, kdo by je nemiloval? Pro fanoušky jízdy má Google Play spoustu úžasných titulů, od série Asphalt ve stylu Burnout až po ultimátní sérii Need for Speed, možností je spousta. To ale neznamená, že každý má rád závodní simulátory nabité funkcemi. Pokud chcete rychlou arkádovou hru na cestě do práce nebo na cestách, pak Street Racing 2 má odpověď. Rychlá hratelnost a intuitivní ovládání hry vám umožní rychle proplouvat 8 stále obtížnějšími tratěmi, ničit auta a vybojovat si cestu k cílové čáře.

Jak zkontrolovat, zda je váš kód Product Key Office 2016 autentický

Design

Design hry obsahuje 8 závodních tratí, ale pokud jde o výběr auta, není mnoho možností. Navigace a nabídky jsou malicherné barebone, zatímco HUD hry se skládá z ovládacích prvků na obrazovce pro řízení auta, brzdění a zrychlení. Hra má také klepání na tlačítko NOS, které na omezenou dobu zvyšuje rychlost auta nad jeho skutečnou rychlost. 3D grafika hry také vypadá vizuálně působivě s detailními kulisami a mrakodrapy, které jsou vidět po celé první stopě hry.

Hratelnost

Po spuštění hry si můžete na domovské obrazovce vybrat model a barvu auta. Jednoduše klepněte na tlačítka výběru vpravo a můžete procházet mezi dostupnými možnostmi. Hra nenese žádná další nastavení, natož herní režimy. Režim pro jednoho hráče je docela základní a pokud hledáte něco více přizpůsobitelného, ​​budete se muset poohlédnout jinde. Klepnutím na ‚Zahájit závod!‘ začíná závod před rychlým načítáním.

Vyplatí se koupit doplňky pro čočky fotoaparátu pro chytré telefony?

Umělá inteligence ve Street Racing 2 je živá, citlivá a občas docela agresivní, aktivně škrábe lak vašeho auta. Vaše auto je také poškozeno nárazy a nárazy do jiných vozů, což může mít škodlivý vliv na výkon vozu a v extrémních případech může být vaše vozidlo k ničemu. Můžete také klepnout na tlačítko „R“ pro resetování polohy auta na trať, což se může ukázat jako užitečné v případě, že se odchýlíte od svého hlavního směru. Vlevo nahoře je váš radar, který vás informuje o nadcházejících odbočkách.

Vaším hlavním cílem je samozřejmě dojet do cíle dříve, než to dosáhnou vaši soupeři. Jakmile závod skončí, v závislosti na tom, jakou pozici jste dosáhli, se okamžitě objeví obrazovka statistik, která zobrazuje váš celkový závod a nejlepší časy na kolo.

Reme.IO je jednoduchá služba připomenutí, která funguje s vaším e-mailem

Automobilové hry se neustále vyvíjejí, a přestože Street Racing 2 není nejvíce přizpůsobitelná hra svého druhu, je docela zábavné ji hrát. S cenovkou zdarma na Google Play. určitě to stojí za to zkusit.

Nainstalujte si Street Racing 2 z Obchodu Play