Haunted House od Atari je nyní k dispozici pro iOS [Review]

Haunted House původně vyšel pro Atari 2600 již v roce 1982. Jedná se o konzoli, která měla menší výpočetní výkon, než jaký je dnes potřebný k zobrazení tečky na konci věty. Hra byla v té době pochopitelně omezená, přesto byla jedinečná. Byli jste plovoucím párem očí, které se snažily najít cestu strašidelným domem a hledaly kousky urny. Tato vlastnost byla v roce 2010 rebootována pro konzole s propastným vydáním (nebylo to děsivé ani zábavné). Nyní je zpět, přepracovaný pro oblast mobilních her. Haunted House vychází pro iOS. Pojďme se podívat, jak se daří.

Hratelnost

The Haunted House, na rozdíl od svého původního Atari nebo konzolového předchůdce poslední generace (2010), je tato verze Haunted House nekonečným 2D postranním rolovacím běžcem. Svou postavu vedete přejetím a poklepáním na různé prvky po obrazovce, abyste běžce udrželi v chodu. Je to rychlá směs Temple Run, Fruit Ninja a Limbo. Abychom byli upřímní, na iPadu to nedělá dobrý zážitek, protože vaši pozornost odvádějí všechny různé prvky na obrazovce, se kterými musíte interagovat, abyste svou postavu udrželi naživu. Je to náročný zážitek. Port z konzole na iOS našel dobrý domov v podobě nekonečného běžce a všech funkcí freemium, které mají tendenci přinášet. Pokud chcete, můžete výukový program deaktivovat z možností, ale stejně snadno jej můžete procházet. Jedná se o sérii pokynů na obrazovce, které můžete prozkoumat a poměrně rychle jim porozumět. Dotýkejte se, přejíždějte a posouvejte, zatímco vaše postava běží. Vzhledem k názvu a původu hry nejsou strašidelné prvky zrovna děsivé, i když to je jen hnidopišství. Za měnu, kterou nasbíráte, si můžete koupit vylepšení a posílení a můžete pomocí ukazatelů zdraví pokračovat přesně tam, kde jste skončili, pro případ, že cestou zemřete, a to se často stane, když začnete.

Jak skrýt panel prediktivního textu v iOS 10

Grafika

První věc, kterou jsme si všimli, je, že toto nezískalo povinné 16bitové zpracování, možná proto, že již přichází s dostatečným retro kreditem tak, jak je. Umělecký styl je typický pro 2D boční scrollery se známými prvky z her jako Limbo a Vector. Animace a spouštěče animací nelze klasifikovat jako „velmi dobře udělané“, můžete přejet prstem, co chcete, ale věci se objeví samy, téměř náhodně. Celkově to vypadá dobře, s výjimkou několika oblastí, které postrádají lesk. Nejpůsobivější bylo, že zachovali záhadu „pouze oči“ z původní hry, jako kývnutí fanouškům originálu.

Zvuk

Žádné překvapení, okolní zvuky, hudba a zvukové efekty se chovají přesně tak, jak by se od hry pro chytré telefony dalo čekat. Není o čem psát, ale ani to není špatné.

SmartClose zmrazí aplikace na pozadí v iOS, aby se zlepšila výdrž baterie

Závěr

Tato hra je jednou z těch her, které by se vám mohly líbit, pokud jste fanouškem žánru, ale je zcela pravděpodobné, že kdyby se nejednalo o „přetvoření“ klasiky Atari, nezískala by stejnou úroveň. pozornosti.

oficiální trailer

Stáhněte si Haunted House pro iOS