Recenze náhlavní soupravy pro virtuální realitu VR Shinecon

Headsety pro virtuální realitu pomalu vstupují na trh hlavního proudu. Menší, levnější sady v podobě Google Cardboard jsou již nějakou dobu venku a v roce 2015 se začal prodávat tolik očekávaný Oculus Rift za neuvěřitelných 600 $. Sada je na špičkovém trhu VR headsetů, která vyžaduje, aby uživatelé vlastnili stolní počítač s nejnovějším hardwarem. Mezi Google Cardboard a Oculus Rift je v současné době k dispozici nespočet VR headsetů pro každého, kdo si chce užít VR hru nebo pohlcující VR zážitek bez utrácení spousty peněz a VR Shinecon je jednou z velmi dobrých možností. Náhlavní soupravu jsme si vyzkoušeli a zde je naše recenze zařízení.

VR Shinecon váží 1,1 libry a k jejich napájení vyžaduje iPhone nebo telefon Android. Na Amazonu stojí 35 dolarů, jak je prodává Elegiant. Náhlavní souprava bude fungovat s telefonem, který má 3,5 – 6,0 palcový displej. Zařízení nemá vestavěné reproduktory, ale sluchátka můžete snadno připojit k telefonu s vynikajícími výsledky. Zařízení nemá žádná „akční“ tlačítka, žádná tlačítka pro klepání na obrazovku a není dodáváno s herním ovladačem. To vše omezuje hry, které budete moci hrát pomocí náhlavní soupravy, a vylučuje také některé hry Google Cardboard.

Problém s ovladačem velkokapacitního paměťového zařízení USB (OPRAVENO)

Založit

Nastavení náhlavní soupravy nezahrnuje nic jiného než odstranění malých plastových fólií na objektivu. Součástí je příručka s pokyny pro vložení telefonu a úpravu vzdálenosti zornice a vzdálenosti objektu. Musíte vědět, kde jsou umístěna kolečka pro oba, ale budete si je moci sami nastavit, až když budete mít v telefonu připravenou hru nebo aplikaci.

Zařízení má měkké nastavitelné kožené popruhy, které byste si měli upravit podle velikosti hlavy. Otevírají/zavírají se nášivkou na suchý zip a lze je použít k nastavení headsetu na menší nebo větší hlavě.

Úpravy ohniska

Náhlavní souprava má dva typy nastavení ohniskové vzdálenosti; úprava zornice a vzdálenost objektu. Úprava zornice se týká vzdálenosti mezi vašimi očima. Přestože rozdíl mezi osobou může být velmi nepatrný, při sledování obrazovky v takové blízkosti jako u náhlavní soupravy bude mít malý rozdíl významný dopad. Nastavení vzdálenosti od kolečka v horní části zařízení dokonale zarovná obraz

Jak exportovat seznam sledovaných položek Netflix ve Firefoxu

Druhou ohniskovou úpravou je vzdálenost objektu. Ovládá se dvěma knoflíky na obou stranách sady. Vzdálenost objektu se zvýší nebo sníží, jak „blízko“ je obrazovka vašeho telefonu. To vám umožní lépe zaostřit obrazovku.

Krátkozraká kompenzace

Náhlavní souprava může kompenzovat kohokoli s krátkozrakostí (Myopia) až do šesti stupňů, což je hranice pro těžkou krátkozrakost a pravděpodobně pokryje většinu zrakově postižených uživatelů. Pro každého, kdo má vyšší číslo, je nejlepší použít kontaktní čočky, protože brýle uvnitř náhlavní soupravy příliš nesedí.

Hraní hry

Kromě hardwarových a vizuálních úprav je u každé VR náhlavní soupravy důležitou otázkou, jak dobře sleduje váš pohyb a jak dobrý je výhled. Zařízení nemá žádné vlastní senzory a spoléhá se výhradně na senzory vašeho telefonu, aby vám poskytlo pohlcující zážitek. Zorné pole poněkud chybí, ale stále vhodné pro někoho, kdo chce vyzkoušet VR aplikace a hry na něčem, co je o něco spolehlivější než Google Cardboard.

Spusťte během prezentace živé hlasování a získejte okamžité výsledky [PowerPoint]

Závěr

Headset je docela dobrý za 35 dolarů. Můžeme doufat, že budoucí modely poskytnou lepší zorné pole, ale funguje to dobře. Je odolný a pohodlný na nošení. Pokud si nepořídíte Oculus, je to docela dobrá a velmi rozumná alternativa.

VR Shinecon můžete vyhledat a zakoupit od Amazonu.